
Абсталяванне сховішчаў і прылады для пагрузачна-разгрузачных работ
Абсталяванне сховішчаў і прылады для пагрузачна-разгрузачных работ
Навучальны прадмет «Абсталяванне сховішчаў і прылады для пагрузачна-разгрузачных работ» займае важнае месца ў фарміраванні прафесійнай кампетэнтнасці лагіста. Мэтай вывучэння вучэбнага прадмета з’яўляецца атрыманне навучэнцамі тэарэтычных ведаў і практычных уменняў у галіне абсталявання сховішчаў і прылад для пагрузачна-разгрузачных работ, што стварае аснову для вывучэння такіх навучальных дысцыплін, як “Транспартная лагістыка”, “Закупачная і вытворчая лагістыка”, “Размеркавальная логі”. , «Лагістыка складзіравання», «Кіраванне запасамі ў лагістыцы».
Асноўныя задачы вывучэння вучэбнага прадмета: атрыманне ведаў аб сучасных відах абсталявання для ўзважвання, фасоўкі і ўпакоўкі гатовай прадукцыі, відах і тыпах транспартнай тары, правілах абарачэння і захоўвання транспартнай тары, патрабаваннях да якасці зваротнай тары; вывучэнне ўласцівасцяў пакавальных матэрыялаў і спажывецкай тары з іх; ажыццяўленне падбору высокаэфектыўнага абсталявання для ўзважвання, фасоўкі і ўпакоўкі гатовай прадукцыі.
ГРУПЫ ВЫЧУЮЧЫЯ ДАДЗЕНУЮ ДЫСЦЫПЛІНУ
- ОД203 (9 класаў, першае і другое паўгоддзе)

Што вывучаем
У працэсе вывучэння вучэбнага прадмета разглядаюцца тэарэтычныя палажэнні, якія датычацца агульных патрабаванняў да ўстройстваў для захоўвання грузаў, патрабаванняў, што прад’яўляюцца да пад’ёмна-транспартнага абсталявання, новыя тэхналогіі, якія выкарыстоўваюцца пры вытворчасці тары і ўпаковачных матэрыялаў, прынцыпы падбору пад’ёмна-транспартнага абсталявання з улікам прызначэння і рацыянальнага выкарыстання. ; прызначэнне, устройства, прынцып дзеяння і парадак работы пад’ёмна-транспартнага абсталявання перыядычнага і бесперапыннага дзеяння;
санітарна-гігіенічныя патрабаванні, якія прад’яўляюцца да абсталявання сховішчаў, дапаможных памяшканняў; механізацыя і аўтаматызацыя работ на складах тарна-адзінкавых грузаў; аўтаматызаваныя сістэмы кіравання складамі. У выніку вывучэння прадмета навучэнцы змогуць: чытаць схемы розных відаў пад’ёмна-транспартнага абсталявання;
праводзіць кампаноўку і падбор пад’ёмна-транспартнага абсталявання згодна з тэхнічнымі характарыстыкамі; аналізаваць патрабаванні тэхналогіі і арганізацыі пагрузачна-разгрузачных работ; разлічваць параметры разгрузачнай плошчы склада, узровень механізацыі і аўтаматызацыі тарна-адзінкавых грузаў складоў; аналізаваць структуру АСК прамысловага прадпрыемства.
Асаблівасці навучання
Колькасць гадзін на вывучэнне прадмета – 70 гадзін, у тым ліку 10 гадзін практычныя заняткі.
Структурна дысцыпліна ўключае дзве часткі: першая частка прысвечана вывучэнню абсталявання сховішчаў, другая прыладам для пагрузачна-разгрузачных прац. У мэтах замацавання тэарэтычных ведаў навучэнцаў і набыцця імі неабходных уменняў і навыкаў праграмай прадугледжана правядзенне практычных заняткаў, а таксама выкананне двух абавязковых кантрольных работ.
Структура вучэбнай праграмы і методыка выкладання вучэбнай дысцыпліны ўлічваюць апошнія дасягненні навукова-тэхнічнага прагрэсу ў лагістычных сістэмах, перадавы айчынны і замежны вопыт развіцця складскіх комплексаў, арыентуючы навучэнцаў на набыццё адпаведных прафесійных кампетэнцый.